Wednesday, April 14, 2010

cerita ceritut :)


en. cinta
jangan jangan jangan okay :)
jadi awk yg dulu
awk yg slalu mrh² sy ta tgur awk bile 0n9 ms
awk yg slalu mrh² sy ta text awk
awk yg slalu mrh² sy ta col awk
be mine be mine :)
iloveyou ♥


14 / 04
selamat selamat hari rabu :)
ade tige stoly nk moly arini
latar mase : pagi !
latar tmpat : sekolah !
blaja tido blaja tido then makan :)

B

E

S

T

I

L

O

V

E

S

C

H

O

O

L


TAMAT ! :)

latar mse : kul bpe ntah ! yg psti bru blk skola :)
latar tmpt : home sweet home !

letak beg, mndy, salin salin baju sume
then hadap kom :)
meja kom yg dh ta nmpak mcm meja !
spe conteng oit ? aku doe !
haha :)
okay ! ats dasar prshbatan la..
aku tlg sorg kwan yg sembil ni prepare die pnye keje
tuk presentation ! baikbaik gitu :)
taip punye taip !
BLACKOUT ! arghh
geramgeramgeram :(
mnyumpah thap 5 aku ! kluar kte² yg kurg mnyengkn !
whaha ! ade aku kesah ?


latar mase : potang ! agak la..
latar tmpat : hommy mnuju psr mlm gemerlapan ! haha

okayokay ! ajak aku pegi psr mlm kn !
nk tebus yg mggu lepas la tu ! uhh ! hah :)
maka brtolaklah kami yg berkepala bsr ini !
* pkai helmet doe ! polispolis brkeliaran :)
selang 30 saat, smpai da..
kau mmg terer bwk moto !
kalah tiger wood ! haha
tiger wood ? agk la..
then boli boli doe !
jmpe itu ckgu duan ! ouch !
die mau blanje air doe ! haha:)
tk payah susa susa ! mallu gitu haha
pastu blk la..
makannnnn somtam !
ini ini ini ini ! feveretku :)




btul btul pnye pedas lah !
terangkat ! haha :) best doe !
okayokay ! si anis blanje cokicoki !
tpi hilang suda ! tatau letak mne !
abg aku amik kot ! arghh !
nak mntk derr ! geram aku ! :)

okay ! da cukop tige pristiwa an !
maka berkhir la stoly aku yg ntah pape nih :)
time kasih la sudi isi otak ngn bnda merapu nih ! haha :)


dari tangan penulis ! aceceh ! thaa
weee :)



ketuk²gedugedih : ye ye ! suke awk blk ! salah awk okay :)



No comments:

Post a Comment

Deyy , cepat comment .