Thursday, November 11, 2010

Bowling Tournament Part 1


Yahweee .
It's Nov 11 yaww .
The date the date Haauww .
p/s : Arni gedik semacam . TQ ! ;)
Ye ye . Org kg katakn . Pegy bowling tournament kt Kb .
Oh oh . Sume eksitedd bagai .
Butt . Sighhh oh ayu lambat . Haha ;)
Ape ni tk cukup seat ? aduyy .
Ape ape slh ajk ukey ukey . Haha
Dan bergolek lah tayar yg bulat lgy besar dri anis tuh .
Sume bestt je yg tu nk bsing yg ni nk bsing .
Ukey tido . Kau mmpu bsing bsing tido ? Tedakk kn .
Dgn juget la nynyi la itu la ini la .
Tpi ade aku kata tk bestt ? Siall best doe . Haha
Then smpai kn . Sume goyang goyang gumbiraa .---> AKU JE !
Ukey jalann ! Wahh guard ensem oh Auww haha .
Bau bau yg tk mnyenangkan mula mnusuk hdung
dan mngoyangkan bulu hdung ku . Goyang lagi Auww . Haha
Popcorn peliss . Jgn buat aku tergoda ternoda .
Pegi janam dgn popcorn . Bowling first Yaww .
Okey maen bowling . Gembira ? Tedakk jgk tpi ye .
Maenn dgn penuh gelak tawa smpai trkencing dan terkentut .
Haha kau mampu kntut kncing smbil main bowling ? Haha
p/s : Haha aku mule melalut . TQ !
Yg msuk longkang, terpeleot jari, tergolek
tu tolak tepi . Itu sume coooobaaannn ! Haha .
Ahakkk i enjoy sgt nyahh arini . ---> Ala ala kajol sikit .

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Lau nk cter smpai abis sure la tk tido aku seminggu .
So to be continue bole bole ?
Ha kelass gitu ade continue continue lagi nohh .
Makk letih tau tau . satu hari maen baling baling bola .
Ape kejadah . Haha . Tpi sumpa best .
* Mengada .
Ukey kite smbung lgi setahunn ukey ?
Haha . ---> Siap ngn love love ;)

PIC PIC TGGU CAMERAWOMEN TERCINTA I : RAI LOVA


4 comments:

Deyy , cepat comment .