Thursday, February 10, 2011

Nak pegii perangg (!)


Haa , bace kaihh . Acece siap suruh org bace lagy . Haha XD
Okayy okayy , 4 hari lepass exam ohh . Taww taww ?
Haha , setadyy la aku neh smpai nak gile kata . Haha
Haaaa , arini takde paper . Tahu kau arini ari ape ? Haha .
Kamis doe arini , mcm ape ntah pegy sch pastu tidur je lam kelas .
Cikgu tak reti reti nk masukk kelass ke ? Aduyy ha .
Nasib bek ckgu +mathh . Ohh ohh , sebut psal +math neh .
Ahad neh paper +math . Haha , cuakk aku ! aduyy .
Ape nak contengg entahh , Haha . Kannnnn ?
Tapi kann cikgu tu bapakk best mengajo aww ,
sbb anak die klas tu kot . Duduk tepi aku pulakk , Haha ;)
Eh eh , anak diee kann . Gilee putihh kauu . Tnggelamm je aku rse duk ngn die .

Haha , aku tktau la motif aku post entry nehh .
Buhsann mcm gilaa kot , Aihh .
Ha , so aku merapuu la kat sni .
At least manfaatkan keyboard neh hha .

:
:
:

Tengok belum The Blair Witch Project ??
Cite horror tuhh , gilee ahh !
Pasal student hilang uhh , pastu tejawab .
Kisahh benarr uhh , tktau la kalau aku baru thu kann .
Haha , tengokk kaihh .
Bebuihh mulut aku story kat geng² kat sch .
Dorang pun mcm gileee takmau dengo . Grr (!)

P.s : Yang ngandung , bwh umur tu tak paya tgk kaihh .
Takdee la hantuu kuarr sergahh² ke apee , tapi cam seramm gitu .
Kang tak psal psal aku salah . Haha ;)


Tu je kot aku nk tuliss mlm neh kot .
Cam keringg je otak aku , Aihh . Haha ;)
Assalamualaikumm (!)



No comments:

Post a Comment

Deyy , cepat comment .